loading...
جدید ترین استخدامی های کشور
چت روم سایت

سلام

این هم از چت روم که خیلی از دوستان نظر گذاشتن و درخواست کردن


Chat Box
توجه
برای خواندن کامل هر خبر به ادامه مطلب آن خبر بروید
توجه:آگهی های ویژه و داغ برای اعضای سایت از طریق ایمیل ارسال میشود پس اگر شما هم میخواهید اگهی های ویژه استخدامی برایتان ارسال شود به صورت رایگان در سایت عضو شوید

میر بازدید : 132 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نتایج مرحله اول آزمون عمومی و بررسی مدارک اولیه آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدامی ۲۶ دستگاه اجرائی استان درمورخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۱ می رساند به استناد بند۴ آگهی ، کسب حدنصاب نمره عمومی ۶۰درصد برای داوطلبان الزامی بوده وانتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳برابر ظرفیت موردنیاز ازمیان افرادی که حدنصاب نمره آزمون عمومی راکسب کرده اند با رعایت سهمیه قانونی به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهدشدلذا باتوجه به موارد مذکور ، نتایج مرحله اول آزمون عمومی ،برحسب دستگاه اجرائی مورد تقاضاومرتب شده الفبائی بشرح پیوست اعلام می گردد .

تذکرات:

  1. ذکر اسامی افرادی که در لیست فوق حد نصاب لازم را کسب نموده اندبه منزله قبولی در آزمون نمی باشد و نتیجه نهایی منوط به بررسی سوالات تخصصی، انجام مصاحبه ، گزینش وسایر مراحل قانونی استخدام می باشد.
  2. داوطلبان شاغل غیر رسمی (قراردادی و نیروهای شرکتی شاغل در دستگاه اجرایی) در کلیه دستگاه های اجرایی دولتی به موجب مفاد آگهی آزمون می‌توانند از امتیاز سنوات خدمتی خود بهره مند گردند.لازم به ذکر است سنوات خدمتی می تواند در دستگاه مورد تقاضا و یا کلیه دستگاه های اجرایی دولتیدیگر منوط به رعایت شرط بومی بودن داوطلب لحاظ گردد.
  3. نمره عمومی داوطلبان شاغل بااحتساب سنوات خدمت براساس مدارک ارسالی وتایید دستگاههای اجرائی منظور گردیده است داوطلبانی که به سنوات خدمتی درج شده در لیست فوق هرگونه اعتراضی دارندویا نسبت به ارائه مدارکدال بر همکاریاقدام ننموده اند ، می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات قابل قبول حداکثر تاپایان وقت اداری  تاریخ ۳۱/۲/۱۳۹۲ به ادارات کارگزینی دستگاه‌های ذیربط مراجعه نموده و درخواست خود را کتبا تسلیم نمایند.
  4. باتوجه به اینکه سوالات عمومی به صورتمکانیزه تصحیح گردیده است لذا درخواست رسیدگی  به نمرات عمومی مقدورنمی باشد.
  5. داوطلبانی که نوع بومی آنها شهرستان می باشد و به اشتباه آن را در فرم ثبت نام استان درج نموده اند می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات قابل قبول حداکثر تا تاریخ۳۱/۲/۱۳۹۲ به ادارات کارگزینی دستگاه‌های ذیربط مراجعه نموده و درخواست خود را کتبا تسلیم نمایند.
  6. به استناد بند۱۱ آگهی ، مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب می‌باشد و درهرمرحله از مراحل امتحان ، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا  به عمداطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ،حکم مزبور لغو و بلااثرمی گردد.
  7. به منظور تسریع درروندکار مراحل استخدامی خواهشمند است ازمراجعه حضوری درموارد غیرضرور به استانداری و دستگاههای اجرائی جدا” خودداری فرمائید.

دریافت فایل نتایج

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی

اداره کل امور مالیاتی استان

اداره کل اموراقتصادی ودارائی

اداره کل انتقال خون

اداره کل اوقاف وامورخیریه استان

اداره کل بهزیستی استان

اداره کل پزشکی قانونی استان

اداره کل تبلیغات اسلامی استان

اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان

اداره کل ثبت احوال استان کردستان

اداره کل جهادکشاورزی استان

اداره کل حفاظت محیط زیست استان

اداره کل دامپزشکی استان

اداره کل راه وشهرسازی استان

اداره کل زندانهای استان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان

اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

اداره کل هواشناسی استان

اداره کل ورزش و جوانان استان

آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک استان

استانداری کردستان

بنیاد شهیدو امور ایثارگران

تعاون روستایی استان

صنعت ، معدن وتجارت استان

فرودگاه سنندج 


خبر 24 اسفندماه 91-اسامی پذیرفته شده گان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی خرداد ماه سال جاری استانداری ،بهزیستی ،انتقال خون و پزشک قانونی استان کردستان در سایت استانداری اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی ،شرکت کننده گان آزمون استخدامی مورخه ۲۶/۳/۹۱ با مراجعه به سایت استانداری کردستان به آدرسwww.ostan-kd.ir می توانند لیست  سه برابر قبول شده گان  آزمون را مشاهده کنند.

بر اساس اطلاعیه شماره ۲این آزمون استخدامی که متن آن بصورت کامل در سایت درج شده اسامی قبول شده گان از تاریخ ۲۴فروردین ماه سال ۹۲ لغایت ۳۱فروردین ۹۲با همراه داشتن مدارک لازم به ادارات کارگزینی دستگاه های اجرایی  استخدام کننده مراجعه  کنند.

اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی ،- اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه ، اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران) ، اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن(موارد بند ۱تذکرات آگهی استخدام) ، اصل و تصویر مدارک دال بر ایثارگری یا معلولیت حسب مورد از مراجع ذیربط – اصل رسید بانکی ( لازم به ذکر است در صورت قبولی فرد چنانچه محرز شود فیش مذکور قبلا پرداخت نگردیده قبولی وی کان لم یکن تلقی می گردد).

توجه:عدم ارائه مدارک درمهلت تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهدگردیدو هیچگونه حقی برای شرکت کننده درآزمون ایجاد نمی گرددلذا براساس آگهی ومفاد دستورالعملهای ابلاغی نسبت به جایگزینی داوطلب دیگری اقدام خواهد شد.

دریافت لیست پذیرفته شدگان در قالب PDF

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 2,468
  • بازدید کلی : 16,415
  • کدهای اختصاصی