loading...
جدید ترین استخدامی های کشور
چت روم سایت

سلام

این هم از چت روم که خیلی از دوستان نظر گذاشتن و درخواست کردن


Chat Box
توجه
برای خواندن کامل هر خبر به ادامه مطلب آن خبر بروید
توجه:آگهی های ویژه و داغ برای اعضای سایت از طریق ایمیل ارسال میشود پس اگر شما هم میخواهید اگهی های ویژه استخدامی برایتان ارسال شود به صورت رایگان در سایت عضو شوید

میر بازدید : 46 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خبر ۲۲ اردیبهشت -استاندار خوزستان خبر داد: تمامی استخدام های سال ۹۲ به نیروهای بومی اختصاص خواهد یافت

استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال که شنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد از اختصاص ۱۰۰ درصد استخدام های سال ۹۲ دراستان خوزستان به نیروی های بومی خبر داد.

سید جعفر حجازی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان خوزستان باید بر نحوه اجرای این طرح در استان نظارت داشته باشد افزود: وزارت خانه های نیرو، نفت، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان متعهد شده اند در سال جاری ۱۰۰ درصد استخدام های خود در استان خوزستان را به نیروهای بومی اختصاص دهند.
حجازی به استخدام ۳ هزار نفر نیروی بومی در وزارت نفت اشاره کردو بیان داشت: استخدام این تعداد نیروی بومی در سال جاری در خوزستان بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری در استان را حل خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اشتغال در استان های همجوار هر ساله تعداد قابل توجهی از این نیروها به استان خوزستان وارد می شوند که این امر باعث افزایش بیکاری در استان خوزستان می شود.
وی افزود:در حال حاضر ۳۰۰ هزار شاغل غیر بومی در استان خوزستان مشغول به کار هستند که این مشاغل می توانست به جوانان استان خوزستان تعلق داشته باشد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به فکر جذب سرمایه گذار در استان خوزستان بود افزود: در سال گذشته در استان خوزستان بیش از یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جذب استان خوزستان شده است که این روند باید در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
حجازی بیان داشت: در بخش اشتغال خانگی نیز با توجه به صادرات چهار و نیم میلیاردی در بخش صنایع دستی استان خوزستان لازم است طرح های اشتغال زا هرچه زودتر بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شوند.

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۲ – اطلاعیه نتایج نهائی آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱

به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند نتایج  نهایی آزمون استخدامی مورخ۲۶/۳/۹۱دستگاههای اجرایی استان خوزستان اعلام گردید
داوطلبان گرامی می توانند با وارد کردن نام دستگاه ،رشته شغلی و شهر مورد تقاضا نتیجه نهایی خود را دریافت نمایند.
ضمنا نتایج اداره کل راه و شهرسازی ،ادراه کل ثبت احوال ،استانداری خوزستان ،اداره کل تعزیرات حکومتی ،ادراه کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی وبنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل در حال بررسی بودن مستندات ارسالی دستگاههای مذکور متعاقبا اعلام می گردد.
بدیهی است داوطلبان گرامی جهت پیگیری سایر مراحل استخدامی از طریق دستگاههای ذیربط اقدام و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به استانداری خودداری نمایند.
لازم به ذکر است پذیرفته شدگان نهایی می بایست حداکثر ظرف مدت یکماه جهت انجام امور اداری مربوطه به دستگاه مورد تقاضا مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۲ – نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ۹۱ فردا اعلام می‌شود

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مرحله اول استخدامی استانداری خوزستان که در تاریخ ۲۶ خردادماه سال گذشته برگزار شد تا فردا اعلام می‌شود.
خبرگزاری فارس: نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ۹۱ فردا اعلام می‌شود

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نتایج این مرحله از آزمون استخدامی نهایی است و نامبردگان جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند.

وی ادامه داد: نتایج، مرحله دوم آزمون استخدامی استانداری خوزستان که در ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۱ برگزار شد، با سه برابر ظرفیت تا ۲۰ روز آینده اعلام می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون‌ها می‌توانند برای مصاحبه آماده شوند.

وی همچنین از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ماه ۱۳۹۱ تا فردا خبر داد و خاطر نشان کرد: از طریق این دو آزمون ۳ هزار نفر جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند و با اشتغال آن‌ها کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی تا حدی مرتفع می‌شود.

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم: این اداره کل پیگیر امور مربوط به گزینش بوده که در صورت حصول نتیجه به صورت تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۲ - زمان اعلام نتایج استانداری خوزستان

به گفته ی بهروز حسینی،به نقل از ایرنا نتایج آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۰۳/۲۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۲ و نتایج آزمون مورخ ۹۱/۱۲/۲۵ تا پایان اردیبهشت ۹۲ اعلام می گردد.

داوطلبان با مراجعه به سایت www.ostan-kz.ir می توانند در تاریخ های یاد شده،نتایج را ببینند.

خبر ۲۹ فروردین ۹۲ -  اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری خوزستان اعلام می شود -  لینک خبر

خبر ۲۹ فروردین ۹۲ -  اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت برق خوزستان از اول اردیبهشت -  لینک خبر

خبر ۲۶ فروردین ۹۲ – نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ۹۱ ادارات و دستگاههای دولتی خوزستان  - لینک خبر

خبر ۲۲ اسفند -مشاهده کارت آزمون استانداری خوزستان مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۵


چنانچه مغایرتی در عکس و سایر مشخصات خود مشاهده می کنید، روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۱ از ساعت ۹ الی ۱۵ به ستاد رفع نقص استان خود مراجعه نمایید. برای مشاهده آدرس ستاد مذکور اینجارا کلیک نمایید.


کارت ورود به جلسه آزمون های دوره های آموزشی

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فرم زیر را با توجه به مشخصات مندرج در کد رهگیری استفاده شده در زمان ثبت نام تکمیل نموده، کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر را نیز وارد و کلید نمایش کارت را وارد نمایید
لینک دریافت کارت: http://jazb.portaltvto.com/card/card/index/1/56

خبر ۲۱ اسفند- معاون برنامه ریزی وپشتیبانی اداره کل منابع طبیعی خوزستان گفت: ۱۵۲ نیرو در اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان جذب می شوند.

‘ عبدالرضا دانایی’ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : طی مجوز استانی که دراین زمینه دریافت شده ۷۴ نفر ازطریق آزمونی که در ۲۵ اسفند ماه جاری برگزارمی شود جذب خواهند شد.

وی بیان داشت: با ریزش نیروهایی که در طی سال های گذشته انجام شد ۲۰۰ جای پست خالی وجود دارد که باید این نیروها تامین شود.

معاون برنامه ریزی وپشتیبانی اداره کل منابع طبیعی خوزستان بیان داشت : جذب نیرو در ۱۹ شهرستان استان خوزستان انجام می شود و الویت جذب نیرو با افراد بومی است.

دانایی افزود: مجوز ملی جذب نیرو برای ۷۸ نیرو نیز به اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان ابلاغ شده است و آزمون استخدامی این تعداد نیرو در فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

 

خبر ۲ اسفند – دستگاههای اجرایی استان خوزستان

بمنظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق قوانین و مقررات مربوطه و از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تعداد ۱۳۳۱ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی، مصاحبه تخصصی، آزمون علمی (حسب مورد)و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام می نمایند: داوطلبان می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۳/۱۲/۹۱ تا تاریخ ۱۲/۱۲/۹۱ به آدرس اینترنتی  www.ostan-kz.ir  مراجعه نمایند.

خبر ۱۷ دی- اطلاعیه شماره ۲

نتایج آزمون استخدامی مورخ  ۱۳۹۱/۰۳/۲۶ دستگاه های اجرائی استان خوزستان منتشر شد

داوطلبان می‌توانند با ثبت مشخصات فردی شامل شماره داوطلبی و کدملی یا  نام ونام خانوادگی وکدملی در سایت استانداری به آدرس : www.ostan-khz.ir نتیجه آزمون  خود را مشاهده نمایند
همانطوری که در اطلاعیه قبلی ذکر شده بود ، استخراج نتایج براساس مندرجات آگهی استخدام  منتشر شده و با رعایت سهمیه‌های پنج درصد سایر ایثارگران ، سه درصد معلولین و همچنین دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های مربوطه صورت گرفته است
ابتدا متقاضیان بومی(محل جغرافیایی رشته شغل های آگهی شده)که حداقل شصت درصد (۶۰% ) نمره عمومی لازم را کسب کرده‌اند ، به ترتیب بالاترین نمره تخصصی انتخاب گردیده‌اندو در صورت عدم تکمیل سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی ، از داوطلبان  غیربومی سایر شهرستان‌های استان که حائز حد نصاب نمره عمومی شده‌اند و متقاضی همان رشته شغل و محل جغرافیایی بوده‌اند به ترتیب بالاترین نمره تخصصی انتخاب صورت پذیرفته است .
طبق مفاد آگهی استخدام و دستورالعمل‌های مربوطه تا زمانی که داوطلب بومی واجد شرایط دارای نمره حد نصاب  وجود داشته باشد داوطلبان غیربومی انتخاب نمی‌گردند .
قابل ذکر است که نتایج اعلام شده صرفا سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی است واز پذیرفته شدگان این مرحله برای انجام مصاحبه دعوت بعمل خواهدآمد
انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت
زمان و نحوه انجام مصاحبه از تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۱ازطریق همین سایت و دستگاه‌های اجرایی مربوطه اعلام خواهد شد.
تذکر : جهت رفع هرگونه ابهام و یا اشکال فقط ازطریق دستگاه اجرایی شغل مورد تقاضا اقدام نمائید

برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک کنید

خبر ۲۷ آذر – نمرات خام استانداری خوزستان اعلام شد



 

برای مشاهده نمرات خام استانداری خوزستان اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 2,513
  • بازدید کلی : 16,460
  • کدهای اختصاصی